پایان شلیک های قاتل مسلح به سمت ماموران در خمینی شهر

حوادث رکنا: شرور مسلح به اتهام قتل دستگیر شد.به گزارش رکنا، سرهنگ غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر روز چهارشنبه افزود: ماموران گشت کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی خمینی شهر حین گشت در سطح حوزه استحفاظی به فردی مشکوک شدند و به وی دستور ایست دادند.
‎وی اظهار داشت: شخص مورد نظر که مسلح به کلت کمری بود با مشاهده مأموران اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرد و با استفاده از حضور مردم در محل متواری شد.
‎فرمانده انتظامی خمینی شهر افزود: کمتر از ۱۰ روز پس از این حادثه، مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و او در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و یک قبضه اسلحه کلت به همراه ۲۱ فشنگ جنگی نیز از متهم بدست آمد.
‎وی ادامه داد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات انجام شده علاوه بر اعتراف به اقدامات مُجرمانه و شرارت‌بار خود عنوان کرد که اردیبهشت سالجاری با اسلحه خود فردی را در یکی از استان‌های همجوار به قتل رسانده و پس از آن به سمت استان اصفهان متواری شده است.
‎سرهنگ براتی افزود: متهم به مرجع قضائی تحویل داده شد.
شهرستان خمینی شهر در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *