پایان تردد لندکروز ۲۰ میلیاردی در بندرعباس

حوادث رکنا: خودروی لندکروز قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال توقیف شد.
به گزارش رکنا، ، سردار علی اکبر جاویدان از شناسایی و توقیف خودروی لندکروز قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.
سردار “جاویدان”، فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اعلام این خبر بیان داشت:ماموران یگان امداد شهرستان بندرعباس حین گشت زنی در خیابان ترمینال به یک دستگاه خودرو سواری لندکروز مشکی رنگ که در حال تردد بوده مشکوک و به راننده دستور توقف دادند.
وی افزود: ماموران پلیس ضمن هماهنگی قضائی خودروی مذکور را متوقف و با بررسی اسناد و مدارک متوجه شدند که خودرو فاقد مدارک گمرکی است و به صورت قاچاق در حال تردد است.
به گزارش خبرگزاری پلیس، این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این خودرو را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
سردار “جاویدان” از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق توسط افراد سود جو و فرصت طلب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی و مناسب صورت گیرد.

همچنین ببینید

اعزام مرزبانان و تیم‌های امدادی به محل حادثه فرود بالگرد حامل رئیس‌جمهور

تهران - ایرنا - فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اعزام مرزبانان و تیم‌های امدادی به محل حادثه فرود سخت بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان وی خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *