(ویدئو) کتک خوردن مردم در اتوبوس به جرم شناسایی جیب بر؛ چرا تا به حال پلیس شناسایی‌اش نکرده بود؟

یک فیلم به تازگی منتشر شده که نشان می‌دهد یک خلاف‌کار و جیب‌بر در اتوبوس پس از آن‌که یکی از مسافر‌ها به دیگران اخطار داد مراقب جیب‌شان باشند، حسابی او را با زنجیر کتک می‌زند.
این فرد مدت‌ها است آزادانه در خط بی‌آر تی جوانمرد قصاب دزدی می‌کرده و توسط مردم شناسایی شده بود، اما عجیب است که توسط پلیس شناسایی نشده بود. بخوانید… معمای قتل چگونه به کمک یک آدامس جویده‌شده حل شد؟ آمار تصادفات منجر به مرگ طی هفته گذشته در تهران تصادف مرگبار پژو با تریلی در هراز
به گزارش عصر ایران، یک فیلم به تازگی منتشر شده که نشان می‌دهد یک خلاف‌کار و جیب‌بر در اتوبوس پس از آن‌که یکی از مسافر‌ها به دیگران اخطار داد مراقب جیب‌شان باشند، حسابی او را با زنجیر کتک می‌زند. بعد هم یکی دیگر از مسافر‌ها را که اعتراض کرده بود می‌زند. این در حالی است که این فرد مدت‌هاست آزادانه در خط بی‌آر تی جوانمرد قصاب دزدی می‌کرده و توسط مردم شناسایی شده بود، اما عجیب است که توسط پلیس شناسایی نشده بود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *