وعده معاون دادستان کل کشور برای تسریع در روند پیگیری چالش‌های حقوقی نیرو‌های اورژانس

معاون دادستان کل کشور از امور پیشگیری از وقوع جرم با حضور در ستاد مرکزی سازمان با دکتر میعادفر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر ترکی معاون دادستان کل کشور که به دعوت دکتر میعادفر در این سازمان حضور یافته بود، در جریان چالش‌ها و مشکلات حقوقی کارکنان سازمان قرار گرفت.
در ابتدای جلسه رئیس سازمان اورژانس کشور به ارائه گزارشی از شرح وظایف، خدمات و ماموریت‌های سازمان برای خدمت رسانی به بیماران و مصدومین و چالش‌های موجود در این مسیر پرداخت.
مزاحمت‌های مکرر برای همکاران واحد ارتباطات و همچنین ضرب و شتم نیرو‌های عملیاتی اورژانس از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در ادامه دکتر ترکی معاون دادستانی کل کشور ضمن تقدیر از تلاش‌های خستگی ناپذیر کارکنان اورژانس بر ضرورت تعامل بیشتر بین دستگاه قضا و وزارت بهداشت، از حمایت این مجموعه برای حل چالش‌های قضایی سازمان اورژانس کشور خبر داد.
دعوت از رییس سازمان اورژانس کشور برای حضور در اجلاس آتی دادستان‌های کل کشور، صدور دستور تسریع در رسیدگی به پرونده‌های حقوقی مرتبط با نیرو‌های عملیاتی اورژانس و پیگیری پرونده مزاحمت‌های تلفنی ۱۱۵ ازموارد مصوب در این نشست بود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *