نظارت بر ایمنی هیات‌ها، تکایا و مساجد پایتخت در ایام محرم

سرپرست دبیرخانه HSE شهر تهران که در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مستقر است، از ابلاغ دستورالعمل ایمنی هیات‌ها، تکایا، موکب‌ها و مساجد در سطح شهر تهران همزمان با آغاز ایام محرم خبر داد.
به گزارش ایسنا، سجاد موسوی در این‌باره گفت: همزمان با آغاز ماه محرم و به مناسبت عزاداری سید و سالار شهیدان(ع) و برپایی موکب و تکایای عزاداری در سطح شهر تهران، به دلیل اهمیت رعایت مسائل سلامت، ایمنی و محیط زیست و پیشگیری از خطرات بالقوه و آسیب رسان به شهروندان، دبیرخانه HSE شهرداری تهران دستورالعمل سلامت، ایمنی، و محیط زیست (HSE) مساجد، هیات و تکایا را به مناطق ۲۲گانه ابلاغ و اقدام به اجرا کرد.
وی افزود: براین اساس اماکن مذکور توسط ادارات HSE  مناطق ۲۲گانه مورد بازرسی قرار می‌گیرند و به تبع آن عدم انطباق های احتمالی و خطرات کنترل نشده شناسایی شده و نسبت به رفع آنها اقدام می‌شود.
سرپرست دبیرخانه HSE شهر تهران که در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مستقر است، اضافه کرد: همچنین ناظران دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست  HSE به صورت مستمر در طول ایام سوگواری از طریق بازدید میدانی بر حسن اجرای بازرسی‌های ادارات HSE  نظارت خواهند داشت.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *