ملاقات مردمی رئیس کل محاکم تهران برگزار شد

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در ادامه ملاقات‌های مردمی هفتگی خود با هدف رسیدگی به مشکلات مردم و تکریم مراجعین در برنامه ملاقات مردمی مجتمع قضایی شهید بهشتی حضور یافت و ضمن گفت‌‎وگو با مراجعان دستورات لازم را صادر کرد.
به گزارش ایسنا، ربیع‌الله قربانی در جریان ملاقات مردمی در مجتمع قضایی شهید بهشتی، پس از استماع درخواست‌های متقاضیان و مطالعه موردی پرونده‌های آن‌ها با در نظر گرفتن جهات قانونی و تناسب میان موارد مندرج در پرونده‌ها و درخواست‌های متقاضیان، دستورات لازم را در خصوص دقت و تسریع در رسیدگی به مراجع و شعب ذیربط قضایی ابلاغ کرد.
دیدارهای مردمی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به اشکال مختلفی از جمله، ملاقات‌های مردمی و میزهای خدمت هفتگی، بازدیدهای میدانی از مجتمع‌های قضایی و گفت‌وگوی چهره به چهره با همکاران و مراجعان مردمی، دیدار مستقیم و بدون واسطه با مراجعه‌کنندگان در دفتر کار خود، حضور در مساجد و گفت‌وگوی چهره به چهره با مردم برگزار می‌شود.
در این برنامه معاونین قضایی ستادی رئیس کل محاکم در امور نظارت و ارزیابی، امور حقوقی، امور اجرای احکام مدنی و سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی و مدیر دفتر کل محاکم، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران را در پاسخگویی به مراجعان محترم مردمی همراهی کردند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *