مرگ خاموش مرد 48 ساله در شهرک شهید بهشتی/ در تهران رخ داد

حوادث رکنا: مرد 48 ساله تهرانی بر اثر گاز گرفتگی به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش رکنا، با اعلام خبر مرگ مشکوک یک مرد در اتوبان شهید بابایی، شهرک شهید بهشتی به کلانتری 146 حکیمیه ماموران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
در بررسی های ابتدایی مشخص شد متوفی یک مرد 48 ساله است که بر اثر مسمویت گاز مونوکسیدکربن به کام مرگ فرو رفته است.
با اعلام این خبر به بازپرس ویژه قتل، جسد برای بررسی های دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شده و همچنین تحقیقات در خصوص این پرونده در دستور کار تیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
تحقیقات در خصوص این مرگ خاموش در حال انجام است.

Check Also

توقیف تویوتا لکسوس با پلاک و اسناد جعلی

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه سواری تویوتا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *