مرگ تلخ زوج جوان در گاراژ + علت هشدار آمیز

حوادث رکنا: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن یک زن و شوهر جوان بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن خبر داد.به گزارش رکنا،  مسعود قلعه سفیدی با اشاره به گزارش یک مورد مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در ساعت ۸:۳۰ چهارشنبه در شهرک دولت آباد کرمانشاه گفت: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند. این زن و شوهر جوان نگهبان یک گاراژ بودند که بر اثر گازگرفتگی ساعت‌ها قبل از رسیدن اورژانس جان خود را از دست داده بودند. علت این حادثه نشت گاز منوکسیدکربن از آبگرمکن محل سکونتشان بود.
وی افزود: گاز منوکسیدکربن بی‌رنگ و بی‌بو است و مسمومیت با آن ظرف مدت کوتاهی انسان را از پا درمی آورد، بنابراین افراد باید هشدارها در این زمینه را جدی بگیرند. حتماً از وسایل گازسوز استاندارد استفاده کرده و هنگام استفاده از این وسایل از باز بودن مسیر دودکش و لوله بخاری اطمینان حاصل کرده و از  نشت نکردن گاز از آبگرمکن هم مطمئن شوند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *