مدارس کردستان غیرحضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از غیرحضوری شدن مدارس خبر داد.تسنیم: هاشم ناظمی‌جلال با اشاره به فعالیت سامانه بارشی، از تعطیلی مدارس خبر داد و اظهار داشت: به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور، فعالیت تمام مدارس شهری در نوبت صبح و بعدازظهر در روز شنبه چهاردهمبهمن ماه جاری به صورت غیر حضوری و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.
وی افزود: همچنین فعالیت کلیه مدارس روستای این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر فردا غیر حضوری خواهد بود. میخوای رتبه کنکورت زیر 1000 بشه؟! با دوره TNT کلاسینو آماده کنکور شو! شروع رایگان تبلیغ
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: در صورت تصمیم‌گیری درباره تعطیلی یا غیرحضوری بودن مدارس سایر شهرستان‌ها، از طریقرسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی می‌شود.
ناظمی‌جلال درباره نحوه فعالیت مراکز سنجش تصریح کرد: این مراکز تابع وضعیت اعلام شده مدارس ابتدایی شهرستان مربوطه بوده و در صورت غیرحضوری شدن مدارس، مراکز سنجش نیز تعطیل خواهد بود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *