محسن چاوشی ۲۰ زندانی کرمانی را آزاد کرد

محسن چاوشی، خواننده مطرح کشورمان در اقدامی خداپسندانه مبلغ ۳ میلیارد ریال برای آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد استان کرمان اهدا کرد.
فارس: محسن چاوشی، خواننده مطرح کشورمان در اقدامی خداپسندانه مبلغ ۳ میلیارد ریال برای آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد استان کرمان اهدا کرد.
محسن چاوشی خواننده مطرح و مردمی کشور که بارها برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در کرمان کمک کرده است، با ایجاد کمپین حمایتی با عنوان «جمعیت حیدر» و جلب کمک‌های مردمی و خیران در فضای مجازی زمینه‌ساز آزادی این محکومان از زندان و بازگشت آبرومندانه آنها به کانون گرم خانواده می‌شود.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محسن چاوشی در سال‌های گذشته هم از طریق صفحه شخصی خود در فضای مجازی با جمع آوری کمک‌های مردمی زمینه آزادی تعدادی از محکومان مالی غیرعمد را فراهم کرده و در حال حاضر با کمک ۳ میلیارد ریالی وی تعداد 20 نفر از مددجویان غیرعمد استان از زندان‌ آزاد می‌شوند.
سیدحجت‌الله موسوی‌قوام ادامه داد: هنرمند واقعی، شخصی است که از هنر خود در راه کمک به همنوعان و شاد کردن دل آنها استفاده می‌کند و محسن چاوشی چنین هنرمندی است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *