محدودیتی برای تامین کالاهای کالابرگی نیست/ ۴۰۰ بازارچه از ۱۵ تا ۲۵ اسفند در استان تهران برپا می‌شود

علیمهری گفت: از ۱۵ تا ۲۵ اسفند، ۴۰۰ بازارچه برای دسترسی آسان مردم به اقلام شب عید و ماه مبارک رمضان در استان تهران برپا می‌شود.محمد علیمهری در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان تهران، با اشاره به ایام پیش رو (عید نوروز و ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بندگی) اظهار داشت: با توجه به نزدیکی عید نوروز و اهمیت بهره مندی مردم از اجناس با کیفیت ایرانی، ۹نمایشگاه بهاره در شهر تهران و حداقل یک نمایشگاه در هر شهرستان استان از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه به مدت ۱۰روز برپا می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان، افزود: ۴۰۰ بازارچه برای دسترسی آسان عموم مردم به اقلام شب عید و ماه مبارک رمضان به همت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران  برپا می‌شود البته این بازارچه‌ها در شهرستان‌ها با متولی گری تعاونی روستایی میوه با کیفیت و ارزان و اختلاف قیمت حداقل ۴۰درصد با بازار در اختیار مردم می‌گذارد.
معاون استاندار تهران با تاکید بر تهیه بلامانع کالا‌های کالابرگی تاکید و خاطرنشان کرد: در تامین کالای کالابرگ در استان تهران هیچ محدودیتی نداریم. تعداد فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ ۳۱ هزار و ۶۹۶ فروشگاه در استان است که از این تعداد۱۴هزار و ۸۰۲در شهر تهران و ۱۶هزار در سطح شهرستان‌های استان تهران فعال هستند.
منبع:  استانداری تهران

همچنین ببینید

هوای زیرکوه در معرض فوق خطرناک قرار گرفت

براساس سامانه پایش کیفی هوای کشور هم اکنون شاخص کیفی هوا در حاجی آباد زیرکوه به ۵۰۰ رسید و در آستانه فوق خطرناک قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *