ماجرای درگیری در زندان مرکزی بوشهر چه بود؟ + جزییات

حوادث رکنا: درگیری تعدادی از زندانیان بند موادمخدر زندان مرکزی بوشهر با یکدیگر با حضور و اقدام بموقع نیروهای انتظامی و حفاظتی زندان، بدون بروز هرگونه خسارت و مشکلی پایان یافت.به گزارش رکنا، اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شامگاه یکشنبه نیروهای یگان حفاظت پس از بروز درگیری میان چند زندانی موادمخدر زندان مرکزی بوشهر به سرعت وارد بند شده و با خاتمه دادن به درگیری، آرامش را در بند برقرار کردند.
وی افزود: در جریان این درگیری، یکی از زندانیان اقدام به آتش‌ زدن پتوی مورد استفاده در داخل بند کرد که دود ناشی از آن، موجب ایجاد دود و آلودگی برای دقایقی در بند موادمخدر زندان شد که ۶ زندانی دچار دودگرفتگی برای بررسی شرایط جسمی به بهداری زندان منتقل شدند و پس از ساعتی به‌بند بازگشتند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: با اقدام بموقع نیروهای حفاظتی زندان، این درگیری هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی در پی نداشت.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *