قتل عام 2 زن یک مرد و کودکی بی گناه در مهاباد ! / مردان بی رحم همه را به رگبار بستند

رکنا: رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی طی دستوری به فرماندهی انتظامی استان و دادستان مهاباد پیگیری سریع موضوع قتل اعضای یک خانواده را در یکی از روستا‌های مهاباد خواستار شد.
به گزارش رکنا، همزمان با قتل عام 4 عضو یک خانواده در یکی از روستاهای مهاباد رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی طی دستوری به فرماندهی انتظامی استان و دادستان مهاباد خواهان پیگیری سریع و قاطع این پرونده شد.
این حادثه شامگاه شنبه در روستای قم قلعه مهاباد رخ داد و افرادی با سلاح گرم وارد خانه شده و دو زن و یک مرد و یک کودک را به قتل رسانده و فرار کردند.
در این حادثه ۴ نفر از اعضای خانواده با استفاده از سلاح گرم کلاشنیکف و کلت کمری کشته شده و یک کودک زخمی شد. با اعلام این حادثه به پلیس بلافاصله تحقیقات آغاز شد و دستگاه قضایی استان با سرعت موضوع را در دستور کار خود قرار داد. ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تأکید کرد: با اعزام کارآگاهان و تیم‌های ویژه جنایی از مرکز استان به صحنه جرم با هماهنگی دادستان مهاباد و بازپرس ویژه رسیدگی‌کننده سریعاً ابعاد و علت ارتکاب جرم کشف و با استفاده از تمام امکانات و شگرد‌های پلیسی و جنایی عاملین و قاتلین شناسایی، تعقیب و دستگیر شوند.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به دادستان مهاباد هم دستور داده است ضمن حضور در محل تمام اقدامات قضایی لازم برای حفظ صحنه جرم و ادله موجود انجام  و اشیا و آلات ارتکاب جرم ضبط و جزئیات حادثه با تحقیقات کامل محلی صورت‌جلسه شود و دستورات لازم برای تعقیب مجرمین و دستگیری آنها را صادر کند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *