قاتل متواری پس از ۱۶سال در کرمان دستگیر شد

با توجه به متواری بودن قاتل مراتب شناسایی و دستگیری وی در طول این سال‌ها همواره در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار داشته و با سرنخ‌های به دست آمده بارها نشانه‌هایی از حضور وی در استان‌ها و شهرهای مختلف به دست می آمده اما به رغم به درازا کشیدن روند کشف این قتل، مأموران پلیس آگاهی هیچگاه دست از تلاش و پی جویی شبانه روزی خود برنداشتند.رییس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری فردی به جرم قتل همسر خود پس از گذشت ۱۶ سال فرار و زندگی پنهانی خبر داد.
به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی افزود: ۱۶ سال قبل خانمی جوان در یکی از شهرستان‌های شرق استان با ضربات متعدد چاقو همسر خود به قتل رسانده و متهم از محل سکونت خود متواری می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به متواری بودن قاتل مراتب شناسایی و دستگیری وی در طول این سال‌ها همواره در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار داشته و با سرنخ‌های به دست آمده بارها نشانه‌هایی از حضور وی در استان‌ها و شهرهای مختلف به دست می آمده اما به رغم به درازا کشیدن روند کشف این قتل، مأموران پلیس آگاهی هیچگاه دست از تلاش و پی جویی شبانه روزی خود برنداشتند.
رئیس پلیس آگاهی استان بیان کرد: نهایتاً در نتیجه تلاش‌های مستمر و اقدامات اطلاعاتی انجام شده، محل اختفای متهم در یکی از شهرهای شمال استان شناسایی و با اعزام سریع یک تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی کرمان به محل، متهم دستگیر و پس از اقرار به قتل تسلیم قانون شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *