فیلم وحشت دختران دانش آموز آبادانی در چرخ و فلک ! / شهربازی پلمب شد !

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ازنجات جان 8 دانش آموز دختر و پلمپ شهربازی این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در ادامه افزود: صبح امروز خبری در مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ آبادان مبنی بر گرفتاری دختران دانش آموز بر روی چرخ و فلک شهربازی این شهرستان واصل شد، که بلافاصله جانشین فرماندهی انتظامی آبادان به همراه تیم های عملیاتی وامدادی در صحنه حاضر شدند.
ایشان تصریح کرد: باحضور پلیس و تیم های امدادی در صحنه مشخص شد چرخ و فلک شهربازی آبادان درحالیکه تعداد 8دختر نوجوان دانش آموز روی آن قرار داشتند،دچار خرابی شده و همین عامل باعث گرفتاری دانش آموزان و ترس آنان در ارتفاع 10متری شد.
وی افزود: پلیس و اداره آتشنشانی آبادان با ایجاد آرامش در فضای موجود و استفاده از جرثقیل سبد دار، دختران دانش آموزی که در ارتفاع 7 الی 10متری روی یک چرخ و فلک در شهربازی گرفتار شدند را نجات دادند و خوشبختانه این حادثه بدون هیچ خسارتی خاتمه یافته است.
او در خاتمه از پلمب شهربازی خبر داد و گفت: شهربازی این شهرستان بلافاصله با هماهنگی قضایی تا اطلاع ثانوی و بررسی کارشناسی حادثه پلمب شد.
خبرنگار: علی رنجکش

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *