فیلم سرقت مسلحانه دزدان از باغ ها در اصفهان / پلیس مقتدرانه وارد عمل شد + جزییات

حوادث رکنا: باند 5 نفره سارقان مسلح محصولات باغی در اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه محموله محصولات باغی دراصفهان و شکایت مال باخته، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های پلیس مشخص شد، که سارقان به وسیله یک دستگاه سمند اقدام به شناسایی خودرو مالباخته کرده و پس از تعقیب وی با شلیک به وسیله اسلحه شکاری، خودرو را متوقف و محموله آن را سرقت کرده و به سرعت از محل متواری می‌شوند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان موفق شدند 5 سارق را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاه هایشان دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز بکار رفته در سرقت را کشف کنند.
وی ادامه داد: سارقان در تحقیقات کاراگاهان به سرقت مسلحانه محموله محصولات باغی و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کردند.
سرهنگ ترکیان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه مالخر تمامی اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ ریال کشف شد، گفت: متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *