فوت راننده خودروی سواری پژو پارس در ارغوانیه اصفهان در پی برخورد با مانع

حوادث رکنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فوت راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به علت بی‌احتیاطی و نداشتن توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.
به گزارش رکنا ، علی اصغر زارع اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد حادثه رانندگی در محدوده منطقه ارغوانیه اصفهان بلافاصله مأموران پلیس راهور و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور مأموران در محل و بررسی صحنه حادثه مشخص شد خودرو پژو پارس به علت بی‌احتیاطی و نداشتن توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، با موانع موجود در مسیر برخورد می‌کند و در این سانحه، راننده جان خود را از دست می‌دهد.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود رانندگان هنگام رانندگی به فکر سلامتی خود و سرنشینان خودرو باشند و لحظه به لحظه رانندگی از توجه به جلو غفلت نکنند و از همه مواردی که باعث حواس‌پرتی می‌شود، پرهیز کنند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *