فوت دختر ۱۲ساله در یکی از پارک های آبی مشهد

فرماندار مشهد از فوت دختر ۱۲ساله در یکی از پارک های آبی مشهد خبر داد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از مشرق، حسن حسینی اظهار کرد: متوفی دختری ۱۲ ساله از استان گلستان بوده که به همراه مادر و خواهرش به مشهد آمده بودند.

فرماندار مشهد گفت: این نوجوان در حوالی ساعت ۱۷ بعدازظهر روز گذشته چند دقیقه پس از استفاده از سرسره آبی، در محوطه داخلی سرزمین موج های آبی دچار مشکل شد و متاسفانه اقدامات امدادی و عملیات احیا برای ایشان موثر واقع نشده است.

وی افزود: خانواده متوفی شکایتی از این مجموعه آبی نکرده‌اند و علت دقیق فوت و جزئیات حادثه توسط سوی پزشکی قانونی در دست بررسی است‌.

Check Also

اعلام محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته و ایام سوگواری محرم

رئیس پلیس راه راهور فراجا از اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در محورهای پرتردد کشور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *