فعالیت ادارات دماوند و فیروزکوه در روز شنبه تاخیر ۲ ساعته آغاز می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به برودت هوا و لغزندگی معابر در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه اعلام کرد که فعالیت ادارات دماوند و فیروزکوه فردا ساعت ۹ صبح و با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود.به گزارش ایسنا، حامد یزدی مهر، با اشاره به برودت هوا و لغزندگی معابر در دو شهرستان فیروزکوه و دماوند اظهارکرد: فعالیت ادارات این دو شهرستان فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد. بر این اساس ساعت آغاز به کار ادارات دماوند و فیروزکوه ۹ صبح اعلام می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: از همه مردم و مسوولان ادارات و دستگاه های اجرایی می‌خواهیم که صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی را بطور جدی در دستورکار قرار دهند.
یزدی مهر همچنین تاکید کرد: این تأخیر در آغاز به کار، شامل دستگاه‌های خدمات رسان از جمله مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، خدمات شهری شهرداری‌ها، بخش های عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان‌ها و آتش‌نشانی‌ها نمی‌شود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *