غافلگیری دزدان دزفولی در عملیات پلیسی

حوادث رکنا: فرماندهی انتظامی دزفول از دستگیری 2 سارق به عنف که از نوجوانان سرقت می کرد خبر داد.به گزارش رکنا، سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت بعنف از نوجوانان سطح شهرستان،دزفول موضوع دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق سابق دار شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه ضمن اشاره به سوابق کیفری سارقان تصریح کرد: متهمان پس از مواجهه با ادله های پلیس در بازجویی های فنی به ۳ سرقت بعنف و ۴ سرقت عادی معترف شدند.
سرهنگ یاری زاده در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مرجع قضایی، اظهار داشت: پلیس با تمام توان و با بهره گیری از تجهیزات فنی و تسلط اطلاعاتی خود اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم آرامش و آسایش مردم را مختل نمایند.
خبرنگار انتظامی علی رنجکش

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *