عملیات جست و جو برای مهندسان مفقود شده + جزئیات

حوادث رکنا: 3 مهندس مفقود شده معدن سرب و روی گزک با تلاش پلیس راور و یگان تکاوری و امدادگران پایگاه جاده‌ای هلال احمر در بیابان حرجند نجات یافتند.
به گزارش رکنا، سرهنگ محسن شیخ زاهدی فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: مأموران پاسگاه عملیاتی حرجند با دریافت خبری مبنی بر اینکه ۴۸ ساعت قبل سه مهندس معدن سرب و روی گزک برای اکتشاف از مقر خود خارج شدند و تا کنون بر نگشته اند، بلافاصله به منطقه اعزام شدند.
وی افزود: در ادامه طی تماس با امدادگران جمعیت هلال احمر و یگان تکاوری ۱۱۳ شهرستان راور تیمی از مأموران پاسگاه حرجند و یگان تکاوری و امدادگران پایگاه جاده‌ای هلال احمر هجدک با گذر از مسیر‌های صعب العبور موفق به یافتن آثاری از مسیر عبور مهندسان به سمت مناطق کوهستانی گزک شدند و پس از چند ساعت تلاش، این تیم‌ها هر سه فرد مفقود شده را پیدا کردند.
سرهنگ شیخ زاهدی تصریح کرد: این سه نفر به سبب طی کردن مسافت‌های طولانی و گم کردن راه، وضعیت مطلوب و توان حرکتی مناسبی نداشتند و به کمک مأموران و امدادگران از روبرو شدن با شرایط ناگوار و حتی مرگ نجات یافتند.

همچنین ببینید

هوای زیرکوه در معرض فوق خطرناک قرار گرفت

براساس سامانه پایش کیفی هوای کشور هم اکنون شاخص کیفی هوا در حاجی آباد زیرکوه به ۵۰۰ رسید و در آستانه فوق خطرناک قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *