عملیات جستجو امیر حمزه فولادی کودک ۹ ساله به کجا رسید؟

در چند روز اخیر ۲ بالگرد و دو گروه تجسس آنست ansat (سگ‌های آموزش دیده) برای جستجوی امیرحمزه کودک مفقود شده نیکشهری به منطقه اعزام شده است. در این مدت ۵ سورتی پرواز در منطقه انجام شده است، اما هنوز هیچ اثری از این کودک ۹ساله در منطقه یافت نشده است.
نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، راسک و بخش‌های بنت، لاشار، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی گفت: با گذشت بیش از ۹ روز و با وجود انجام گشت‌های پروازی و تجسس با سگ‌های مخصوص جستجو، هنوز هم از امیرحمزه فولادی کودک ۹ساله گمشده روستای کهیری بخش آهوران نیکشهر خبری نیست. بخوانید… یک هفته بی خبری از پسر بچه ۹ ساله نیکشهری بی‌خبری از کودک ۹ ساله با گذشت یک هفته از ناپدید شدن
به گزارش ایسنا، رحمدل بامری افزود: در چند روز اخیر ۲ بالگرد و دو گروه تجسس آنست ansat (سگهای آموزش دیده) برای جستجوی امیرحمزه کودک مفقود شده نیکشهری به منطقه اعزام شده است.
وی افزود: در این مدت ۵ سورتی پرواز در منطقه انجام شده است اما هنوز هیچ اثری از این کودک ۹ساله در منطقه یافت نشده است.
وی ادامه داد: از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نخواهیم کرد و جستجو تا یافتن این کودک خردسال در شرایط سخت و گرمای طاقت فرسا در مناطق کوهستانی و صعب العبور آهوران ادامه خواهد داشت.
نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، راسک و بخش‌های بنت، لاشار، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی از مردم خواست دعا کنند تا این کودک زنده پیدا شود و دل مردم و به ویژه خانواده محترم ایشان خوشحال شوند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *