علی ترافیک و بلبل دو گنده لات مخوف بازداشت شدند / آنها چه می کردند

حوادث رکنا: سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان از شناسایی و دستگیری عاملین رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش رکنا، سرهنگ سیدمحمد یوسفی انتظامی لارستان بیان کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با موضوع اینکه 2 نفر از افراد سابقه‌دار شهرستان اقدام به ضرب و جرح و ایراد خسارت به اموال خصوصی (خودرو و موتور‌سیکلت شهروندان) نموده و با تهیه عکس و فیلم و بارگزاری در فضای مجازی باعث رعب و وحشت برای مردم شده‌اند که بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضایی تحقیقات خود را آغاز و با افدامات فنی موفق شدند هر دو اراذل و اوباش معروف به علی ترافیک و بلبل را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی لارستان اظهار داشت: اراذل و اوباش 25 و 30 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به صراحت بر اعمال مجرمانه خود مبنی بر اقدام به ضرب و جرح و ایراد خسارت به اموال خصوصی اقرار و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی زندان شدند.
سرهنگ “یوسفی” با بیان اینکه در سوابق متهمین جرایمی از قبیل حمل مواد مخدر ، مزاحمت، شرارت، تیراندازی و نزاع و درگیری به چشم می‌خورد، تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضایی مصمم هستند با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه‌دار و باعث سلب آسایش مردم می‌شوند برخورد قاطعانه اعمال کنند؛ چرا که نظم و امنیت شهروندان فهیم و قانون مدار لارستان، خط قرمز پلیس است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *