عامل شلیک مرگ به دختر 6 ساله در ایلام کیست؟ / پلیس فاش کرد!

حوادث رکنا: با تلاش گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی استان، قاتل دختر ۶ ساله ایلامی در کمتر از ۱۰ ساعت در یکی استان های مرکزی دستگیر شد.به گزارش رکنا، سردار  جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در پی در گیری روز گذشته ۲نفر در محله چالسرا شهر ایلام که منجر به کشته شدن دختر ۶ ساله ایلامی و زخمی شدن مادرش شده بود با توجه به حساسیت موضوع دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش و پیگیری گسترده و اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از استان های مرکزی شدند.
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه طی هماهنگی با مرجع محترم قضایی و صدور نیابت قضایی، متهم در یک عملیات منسجم و غافلگیزانه در یکی از استان های مرکزی کشور دستگیر و ادامه داد:  متهم جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.
سردار سلمانی بیان داشت:  پلیس با تمام توان و با بهره گیری از تجهیزات فنی و توان اطلاعاتی خود اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *