امانی گفت: انحلال شرکت مراحل دارد،‌ با یک لایحه کار تمام نمی‌شود.

ضعف در ارائه خدمات سازمان خدمات اجتماعی/ انحلال شرکت مراحل دارد،‌ با یک لایحه کار تمام نمی‌شود

امانی گفت: انحلال شرکت مراحل دارد،‌ با یک لایحه کار تمام نمی‌شود.
به گزارش ایلنا، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به گزارش حسابرسی سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت: مطابق با بند چهار تحقق بودجه سازمان در سال ۱۴۰۰، ۳۲ درصد و امسال ۱۶ درصد محقق نشده است؛ یعنی در سال 1400، ۳۲ درصد بودجه اش واگذار نشده و در سال 1401، ۱۶ درصد از بودجه سازمان به آن واگذار نشده است. طبعا سازمانی که اجرایی است و این همه کار سنگین خدماتی به افراد آسیب دیده روی دوش‌اش است، حتما هزینه کرده و اعتباراتش واگذار نشده یا اصلا اعتبارش واگذار نشده و در نتیجه نتوانسته خدماتش را انجام دهد.
او همچنین در ادامه و در واکنش به گزارش حسابرسی شرکت یادمان‌سازه گفت:‌ از سال 1401 بنده و بعضی دیگر از اعضا درباره این شرکت و تصمیمی که شهرداری راجع به این شرکت می‌گیرد،‌ تذکر داده‌ایم. یک شرکت وقتی می‌خواهد منحل شود حتما باید مرجع تصویب‌کننده آن که شورا است درباره آن تصمیم‌گیری کند و معمولا یک هیئت تسویه برای تعیین تکلیف کارهای شرکت می‌گذارند که پایان کار این هیئت ممکن است سالها طول بکشد. اعلام شد که  5 میلیون تومان سرمایه اولیه این شرکت بوده و حالا به اندازه 60 میلیارد تومان یعنی 12 هزار برابر سرمایه اولیه زیان‌ده است!‌
امانی گفت:‌ همانطور که در گزارش سازمان خدمات اجتماعی هم اشاره شد،‌ بسیاری از مشکلات این سازمان‌ از سازمان‌هایی که سالها قبل در این سازمان ادغام شدند،‌ باقی مانده است،‌چون روال قانونی انحلال یک سازمان طی نشده و ممکن است تا 10 مدیر عامل بعدی هم درگیر این مشلات باشند. پس شهرداری تهران فکر نکند با یک لایحه به راحتی یک شرکت منحل می‌شود،‌ باید مراحل قانونی آن حتما طی شود.

همچنین ببینید

هلیکوپتر سقوط کرده رئیس جمهور از چه نوع هلیکوپتری بود ؟

رکنا : بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در منطقه ورزقان سقوط کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *