شکایت عجیب دزد بدشانس بخاطر گیر کردن در کانال کولر ! / معمار باید پاسخگو شود ؟!

حوادث رکنا:دزدی که در راه فرار از سرقت خانه در کانال کولر گیر کرده بود از معمار خانه بابت تنگ کردن مسیر کانال شکایت میکرد
به گزارش رکنا،دزد بدشانس پس از آنکه تمام مسیر را به درستی و با موفقیت طی کرد ناگهان در میان راه متوقف شده و صدای فریادهای کمک‌خواهی‌اش از کانال کولر به گوش صاحبخانه رسید. صاحبخانه که از شنیدن صداهایی از کانال کولر بشدت شوکه شده بود از پلیس درخواست کمک کرد.
وقتی اکیپ ماموران پلیس به آدرس مراجعه کردند با کمک ماموران آتش‌نشانی دزد بداقبال را نجات داده و دستبند به دست به کلانتری بردند. حسن که 43 سال داشت در این مورد گفت: سال‌هاست که دزدی می‌کنم و از این راه زندگی‌ام را می‌گذرانم امروز وقتی برای سرقت به این خانه ویلایی وارد شدم فکر نمی‌کردم که صاحبخانه به این زودی‌ها برگردد. دیده بودم که هر روز صبح آنها با هم خارج شده و غروب بر می‌گردند.
من هم پس از رفتن آنها وارد خانه‌شان شدم و در حال سرک کشیدن داخل کمدها بودم که صدای بازگشت‌شان را شنیدم. هنوز چیزی ندزدیده بودم و راهی برای خارج شدن نداشتم. یکدفعه چشمم به دریچه کولر افتاد. وقتی جوانتر بودم از این راه چند بار عبور کرده بودم و می‌دانستم چه کار باید بکنم. برای همین خواستم تا از طریق دریچه کولر فرار کنم. خوشبختانه دریچه کولر بزرگ بود. وارد دریچه کولر شدم و از آنجا صاحبخانه را زیر نظر گرفتم. مشخص بود که قصد رفتن ندارد.
بنابراین پس از لحظاتی به این نتیجه رسیدم که باید بازگردم ولی در میانه راه کانال کولر تنگ‌تر شد و من که چاق تر از ایام جوانی شده بودم، در آن گیر کردم. دیگر نه راهی به پیش داشتم و نه امکان بازگشت به عقب. لحظاتی صبر کردم. تقلاهای من بی‌فایده بود.
ترس وجودم را پر کرده بود. اگر صاحبخانه کولر را روشن می‌کرد. مشکلات من بیشتر می‌شد و دیگر نمی‌توانستم خودم را نجات دهم.
پشیمان شده بودم. به یاد افرادی افتادم که در این سال‌ها اموال‌شان را برداشته بودم و موجب ناراحتی‌شان شده بودم.
به فکرم رسید از صاحبخانه کمک بخواهم. می‌دانستم این کمک خواستن مساوی است با دستگیری، ولی همانجا با خودم عهد بستم که دیگر دزدی نکنم و زندگی شرافتمندانه‌ای را در پیش بگیرم. دزد در این زمان به صاحبخانه گفت: من اگر جای شما بودم از معمار و سازنده خانه شکایت می‌کردم چون بر خلاف اصول مهندسی، بی‌جهت کانال کولر را در میانه راه تنگ کرده و این کار باعث می‌شود که باد خنک کمتری از کانال کولر خارج شود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *