سومین طرح آرمان در تهران آغاز شد

سومین طرح پایگاه تابستانی شهید آرمان علی وردی با هدف ارتقای همکاری بین مساجد، خانواده ها و مدرسه در جهت توسعه فعالیت های فرهنگی، مذهبی آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران با اعلام خبر فوق گفت: طرح آرمان امسال مبتنی بر بیش از ۱۷ عنوان اجرایی با همکاری ادارات آموزش‌های شهروندی و فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، مدارس و مساجد آغاز می‌شود.
او افزود: هدف از این طرح ارتقای سطح کیفی و دانش خانواده‌ها در زمینه سبک درست زندگی و تربیت فرزند، ایجاد پایگاه‌های قرآنی در مساجد، احیای جلسات قرآنی و روضه‌های خانگی، ارتقای مهارت‌های زندگی و سواد رسانه‌ای، افزایش نشاط، آشنایی نوجوانان با دستاوردهای انقلاب، استعدادیابی نوجوانان و … است.
وی خاطر نشان کرد: طرح آرمان سال گذشته با همکاری ۲۷ مسجد و ۴۰ مدرسه منتخب اجرا شد و شهرداری منطقه یک جهت توسعه فعالیت‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی در این طرح، ۱۴ میلیارد تومان هزینه کرد و امیدواریم امسال نیز خروجی خوبی از این طرح داشته باشیم.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *