سرنوشت کودک ۶ ساله فیازمانی مرگ بود

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند از پیدا شدن کودک ۶ ساله فیازمانی که در داخل رودخانه فیازمان سقوط کرده بود، خبر داد.
به گزارش رکنا، عباس ترکاشوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۵:۴۵ امروز -سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت- گزارشی مبنی بر گم شدن یک پسر بچه ۶ ساله در نهاوند روستای فیازمان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر همدان اعلام شد.
وی افزود: در پی این گزارش نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای قلعه‌قباد، تیم واکنش سریع شهرستان نهاوند و تیم آنست به محل حادثه اعزام شدند.
ترکاشوند تصریح کرد: این کودک ۶ ساله(محمد گنجی) از اهالی روستای فیازمان در هنگام بازی کنار رودخانه فیازمان، به داخل رودخانه سقوط می‌کند.
وی ادامه داد: پس از بیش از ۶ ساعت جستجو برای یافتن کودک ۶ ساله فیازمانی در امتداد رودخانه خروشان گاماسیاب، تیم‌های هلال‌احمر و امداد و نجات کودک را در ۵۰۰ متر پایین از محل آب افتادگی در حالی‌که به شاخه‌ها و زباله‌های داخل رودخانه گیر کرده بود، پیدا کردند.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر نهاوند اضافه کرد: این کودک در حالی‌که تنفس داشت به بیمارستان منتقل شد اما متأسفانه در بیمارستان فوت کرد.

همچنین ببینید

زیرش هولناک یک خانه در مشهد + عکس های دلخراش

رکنا: معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از ریزش آوار یک ساختمان در حال تخریب خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *