سرعت در بزرگرا‌های همت، بابایی و یادگار امام (ره) حداکثر ۹۰ کیلومتر است

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به حداکثر سرعت در بزرگراه‌های شهر تهران، گفت: جوانان بیشترین تخلفات را در بحث سرعت در بزرگراه‌ها دارند.

سرهنگ علی اصغر شریفی  گفت: بالاترین سرعت رانندگی خودرو‌ها در جاده‌های کشور در آزادراه‌ها می‌باشد که حداکثر آن ۱۲۰ کیلومتر است و در خارج از شهر نیز قرار دارد.
وی افزود: در واقع این مسیر‌ها شاهراه‌هایی هستند که استان‌ها را به یکدیگر متصل می‌کنند.
سرهنگ شریفی گفت: در داخل شهر‌ها نیز حداکثر سرعتی که برای خودرو‌ها در بزرگراه‌ها در نظر گرفته شده، زیر ۱۰۰ کیلومتر است. بزرگراههایی، چون همت، بابایی، یادگار حداکثر سرعت ۹۰ کیلومتر است و سرعت بیشتر از آن ممنوع و تخلف است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: متاسفانه رانندگان که بیشتر آنرا نیز قشر جوان تشکیل می‌دهند با سرعت‌های غیر مجاز و بیش از حد تعیین شده مانند ۱۶۰ کیلومتر در ساعت در معابر بزرگراهی تردد می‌کنند که پلیس نامحسوس بخاطر حفظ جان آنها و دیگر کاربران ترافیک، از ادامه حرکت انان جلوگیری بعمل می‌آورد و علاوه بر جریمه و توقیف وسیله نقلیه، این خودرو‌ها را به پارکینگ منتقل می‌کند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *