سانحه رانندگی در حادثه خیزترین جاده چهارمحال و بختیاری ۲ کشته داشت

رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری: این حادثه رانندگی بین یک دستگاه خودروی پراید و کامیون رخ در محور امیرآباد جونقان رخ داد.

رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت:در حادثه رانندگی در محور جونقان به اردل ۲نفر کشته و یک نفر زخمی برجای گذاشت.
سرهنگ غلامعلی نوربخش چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه رانندگی بین یک دستگاه خودروی پراید و کامیون رخ در محور امیرآباد جونقان رخ داد.
به گفته وی، علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.
نوربخش بیان داشت: با توجه به ۲ طرفه بودن اکثر جاده‌های استان، تصادفات رخ به رخ که ناشی از سبقت غیر مجاز و تجاوز به چپ از خط وسط راه می‌باشد مهم ترین عامل تصادفات منجر به فوت و جرح در این محورها است.
وی گفت: محور امیرآباد جونقان یکی از محورهای پر تصادف استان است و به رانندگانی که قصد حرکت در این مسیر و سایر محورهای مواصلاتی استان را دارند توصیه می کنم ضمن رعایت کلیه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتابزدگی در رانندگی خودداری و از سبقت و سرعت غیر مجاز خودداری و همواره با سرعت مطمئنه حرکت کنند. وی گفت:روز گذشته نیز دریک حادثه رانندگی در این محور سه معلم کشته و یک نفر زخمی شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *