حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سارق زورگیر سابقه دار خودرو که از شهروندان تبریز با تهدید سلاح سرد زورگیری می نمود در عملیات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سارق زورگیر سابقه دار در تبریز دستگیر شد

حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سارق زورگیر سابقه دار خودرو که از شهروندان تبریز با تهدید سلاح سرد زورگیری می نمود در عملیات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ محمدتقی سلطانی، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده به دلیل احساس ناامنی و بروز نارضایتی در بین شهروندان، شناسائی و دستگیری سارق به عنف در دستور کار کارآگاهان اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان  قرار گرفت.
وی افزود : با عنایت به تغییر رویکرد وقوع جرایم و توام بودن وقوع با پیچیدگی و شیوه های نوین ارتکاب و کشف علمی جرائم و پیشدستانه و رعایت حقوق شهروندی، کارآگاهان احد از سارقان  را که در امر سرقت به عنف خودرو را شناسایی کردند.
این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان پس از چندین روز عملیات اطلاعات در نهایت با کسب خبر با اخذ مجوز از مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به همراه خودروی مسروقه و یک قبضه قمه و یک قبضه شمشیر که جهت ایجاد رعب و وحشت در بین شهورندان استفاده می کرد از متهم کشف و به پلیس آگاهی استان دلالت شد.
سرهنگ “سلطانی” ادامه داد: متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه وقوع بزه بوده که پس از ارائه دلایل مستند و مستدل به سرقت خودرو مسروقه معترف و پرونده جهت ادامه دادرسی به مرجع قضایی ارسال و متهم با صدور قرار قضایی متناسب روانه زدان شد.
رئیس پلیس آگاهی استان در خاتمه با بیان اینکه اقدامات در جهت شناسایی دیگر شکات و همدستان احتمالی سارق ادامه دارد افزود: ماموران این پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به مخلان آسایش شهروندان را نخواهند داد و برخورد پلیس با این گونه افراد، قاطعانه خواهد بود.
خبرنگار: ناصر غلامی

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *