زنده‌گیری ۲ قطعه طاووس در یک باغ

رئیس اداره محیط زیست نظرآباد گفت: «۲ قطعه پرنده زینتی طاووس در یکی از باغ‌های این شهرستان زنده‌گیری شده و به مرکز نگهداری پرندگان استان البرز انتقال یافتند.»
“رضا فیروزی” روز چهارشنبه افزود: در پی تماس تلفنی ساکنان روستای فیروزآباد شهرستان نظرآباد با اداره حفاظت محیط زیست مبنی بر مشاهده شدن ۲ قطعه طاووس در یکی از باغ های این روستا، بلافاصله ماموران محیط زیست با حضور در محل اقدام به زنده گیری این پرندگان کردند. بخوانید… زنده‌گیری یک قلاده کفتار وحشی زنده‌گیری یک قلاده خرس مهاجم در شهرستان هوراند میمون سرگردان تهران زنده‌گیری شد
به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: پرندگان مذکور بومی کشور نبوده و با توجه به محل نگهداری که جنبه زینتی پیدا نموده اند از محل نگهداری خود خارج و در باغات منطقه مشاهده شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست نظرآباد با قدردانی از اهالی روستای فیروزآباد به خاطر اطلاع رسانی این موضوع گفت: این اداره آماده گزارش های مردمی درخصوص کمک به حیات وحش و مشکلات زیست محیطی است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *