زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد

«داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.»
معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه در سراسر کشور خبر داد. بخوانید… اعلام زمان توزیع کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بخوانند تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصلاح شد
به گزارش ایرنا، علی صدر گفت: در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در مجموع ۳۸۱ هزار و ۲۴۶ متقاضی ثبت نام کرده‌اند که ۶۸ درصد متقاضیان زن و ۳۲ درصد مرد هستند.
وی افزود: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در ۲۹۵ حوزه امتحانی اصلی و هزار و ۲۹ حوزه فرعی در ۱۷۷ شهرستان سراسر کشور برگزار می‌شود.
صدر درباره کارت شرکت در این آزمون، گفت: داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
وی به داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال۱۴۰۳ توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات کامل‌تر، به اطلاعیه‌های منتشر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه کنند.

همچنین ببینید

هوای زیرکوه در معرض فوق خطرناک قرار گرفت

براساس سامانه پایش کیفی هوای کشور هم اکنون شاخص کیفی هوا در حاجی آباد زیرکوه به ۵۰۰ رسید و در آستانه فوق خطرناک قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *