زارع‌پور: ظرفیت شبکه ارتباطی کشور از ابتدای دولت ۹۰ درصد بیشتر شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس مصوبه امروز هیات وزیران ، دستگاه ها باید بخشی از بودجه خود را برای امن سازی زیر ساخت های ارتباطات تخصیص دهند.
ایرنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس مصوبه امروز هیات وزیران ، دستگاه ها باید بخشی از بودجه خود را برای امن سازی زیر ساخت های ارتباطات تخصیص دهند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در دولت یک مصوبه نهایی شد که بر اساس بند (الف) تبصره (۱۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۳، دستگاه ها مکلف هستند بخشی از بودجه را برای امن سازی زیرساختی و سامانه‌های خود هزینه کنند.
وی افزود: آیین نامه آن را باید وزارت ارتباطات تهیه می کرد که فروردین امسال این آیین نامه به دولت ارسال شد و امروز به تصویب رسید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: براین اساس دستگاه‌ها نیم درصد از اعتبارات خود را باید صرف امن سازی سیستم ها و زیر ساخت ها کنند.
زارع پور یادآورشد: طبق این مصوبه دستگاه‌ها حداقل نیم درصد از اعتبارات خود را به استثنای فصول حقوق و دستمزد باید برای امن سازی زیرساخت‌ها و سامانه‌های خود هزینه کنند.
وی در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه و روز جهانی ارتباطات این روز را به همه تلاشگران این حوزه در شهر و روستا تبریک گفت.

همچنین ببینید

هوای زیرکوه در معرض فوق خطرناک قرار گرفت

براساس سامانه پایش کیفی هوای کشور هم اکنون شاخص کیفی هوا در حاجی آباد زیرکوه به ۵۰۰ رسید و در آستانه فوق خطرناک قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *