رشد ۶۰۰ درصدی کشفیات پلیس مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی در استان سمنان

ایسنا/سمنان جانشین فرمانده انتظامی استان از افزایش ۶۰۰ درصدی کشفیات پرونده‌های حوزه مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی در دو ماهه اول سال خبر داد.
سرهنگ سید علی میر احمدی امروز، ۱۱ خردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در همه حوزه‌ها و شاخص‌های تعیین شده روند رو به رشدی را در مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی شاهد هستیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه در همین ارتباط در ۲ ماهه نخست سال با کشف ۱۷ پرونده به ارزش بیش از ۱۱۹ میلیارد تومان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۶۰۰ درصدی را در خصوص برخورد با مفاسد و جرایم اقتصادی در سطح استان داشتیم.
وی با اشاره به اینکه با مجاهدت و تلاش همکارانم در پلیس امنیت اقتصادی و همکاری سایر پلیس‌های تخصصی و انتظامی شهرستان‌ها برخورد با افراد سودجو در حوزه معیشت مردم در دستور کار قرار دارد، افزود: در بازه دو ماهه امسال تعداد ۲۴ نفر دستگیر ، ۵ خودرو توقیف و ۳ انبار غیر مجاز پلمپ شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ۵۹ درصد از پرونده های مربوط به احتکار و اخلال در نظام توزیع کالا در پلیس امنیت اقتصادی به نتیجه رسیده است تاکید کرد: سعی و تلاش و همت ما بر آن است تا با قدرت در دفاع از حریم امنیت اقتصادی و معیشت هم استانی‌های عزیز با اقتدار گام برداریم و اجازه ندهیم که سوداگران و مفسدان اقتصادی برای کسب سودهای باد آورده معیشت مردم را به چالش بکشانند و به تاسی از فرمانده خود سردار رادان عهد بستیم تا آرامش خود را فدای آرامش و امنیت مردم کنیم؛ از عموم شهروندان محترم درخواست می‌کنم هر گونه اخبار و اطلاعات در این حوزه را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ و یا شماره مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *