رسانه‌ها نقش موثری در انتخابات دارند

ایسنا/زنجان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان گفت: رسانه‌ها نقش موثری در ۴ مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات دارند.
ابوالفضل رفیعی امروز (یکشنبه ۳ تیر ماه) در جلسه هماهنگی انتخابات با مسئولان رسانه‌های استان زنجان، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش موثری در هر یک از ۴ مولفه انتخابات دارند. رسانه با عمل خود می‌تواند در امنیت روانی و آرامش جامعه موثر باشد.
وی تصریح کرد: رسانه‌ها در بحث مشارکت انتخابات نیز با پیش بردن فضای عمومی جامعه به سمت مشارکت، ایجاد موج مشارکتی و نشاط سیاسی در جامعه نقش بسزایی دارند.
رفیعی با بیان اینکه رسانه در بحث سلامت نیز با مطالبه‌گری و نظارت بر عملکردها نقش مثبتی دارد، ادامه داد: در بحث رقابت انتخابات نیز رسانه‌ها با کمک به انتشار موازین کاندیداها نقش مثبتی دارند و نقش‌های مختلف رسانه در انتخابات، نشان‌دهنده اهمیت کار رسانه است.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه فعالیت روشن و شفاف رسانه ارزش بالایی دارد، خاطرنشان کرد: درحال حاضر جوانان باید سر کار بیایند و سرمایه اجتماعی کشور افزایش یابد، تعدد کاندیداها و سلایق این ظرفیت را ایجاد کرده که بتوانیم بخش اعظمی از ریزش‌هایی که وجود داشته را برگردانیم و پای کار بیاوریم.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *