رئیس سازمان بازرسی: حضور حداکثری باعث ارتقای جایگاه کشور می‌شود

تهران – ایرنا – رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: شرکت در این انتخابات یک تکلیف است چرا که حضور حداکثری مردم موجب ارتقای جایگاه کشور در عرصه خارجی و خارجی کشور می‌شود.
به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، ذبیح الله خداییان روز جمعه پس از شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه ارشاد اظهار داشت: این حضور موجب ارتقای کشور در جامعه بین الملل می‌شود و تاثیری که رای تک تک مردم روی اعتبار کشور دارد برای ما امنیت ساز است.
وی ادامه داد: شاهدیم که مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید همگی بر شرکت در انتخابات تاکید دارند. برای تک تک ما تکلیف این است که نسبت به سرنوشت کشور بی تفاوت نباشیم و پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم که امیدوارم این مهم اتفاق بیفتد.
به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه پانزدهم تیرماه در سراسر کشور و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور آغاز شده است. مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در این دوره با هم رقابت می کنند و هر کدام که حائز بیشترین رای شوند، نهمین رئیس جمهور ایران خواهد بود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *