دو کشته و یک مصدوم در تصادف پراید با کامیون در چهارمحال و بختیاری

حوادث رکنا: رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از وقوع یک فقره تصادف در محور امیر آباد به جونقان خبر داد و گفت: این حادثه منجر به فوت دو نفر و مصدوم شدن یک نفر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ غلامعلی نوربخش با اعلام این خبر اظهار کرد: در اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه کامیون در محور امیرآباد به جونقان متاسفانه دو نفر فوت و یک نفر مجروح شد.
وی افزود: برابر نظر کارشناسان تصادف ، علت تامه اکثر این تصادفات تجاوز به چپ از خط وسط راه تشخیص داده شده است.
نوربخش گفت: با توجه به دو طرفه بودن اکثر جاده‌های استان، تصادفات رخ به رخ که ناشی از سبقت غیر مجاز و تجاوز به چپ از خط وسط راه بوده مهمترین عامل تصادفات منجر به فوت و جرح در این محورها است.
بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: محور امیر آباد به جونقان یکی از محورهای پر تصادف است که روز گذشته هم در برخورد دو دستگاه سواری پراید و سمند در این محور، متاسفانه منجر به جانباختن سه نفر از معلمان شد، لذا به رانندگانی که قصد حرکت در این مسیر و سایر محورهای مواصلاتی استان را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتابزدگی در رانندگی و از سبقت و سرعت غیر مجاز خودداری و همواره با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *