دستگیری موادفروش‌های اینترنتی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: «۲ نفر از افرادی که با راه‌اندازی کانال تلگرامی اقدام به فروش مواد مخدر در سطح شهر کرج می‌کردند، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شناسایی و دستگیر شدند.»
سرهنگ علی سلیم‌پور اظهار کرد: به‌دنبال دریافت اخباری مبنی بر فعالیت اشخاصی در زمینه فروش مواد مخدر در بستر فضای مجازی و شبکه اجتماعی تلگرام، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت. بخوانید… دستگیری عامل قتل ۳ برادر قاتل فانتزی دستگیر شد دستگیری اوباش سابقه‌دار کرج دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند
به گزارش برنا، وی افزود: در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گردانندگان این کانال‌های تلگرامی در شهر کرج شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از ۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
سرهنگ سلیم پور در پایان ضمن هشدار به فروشندگان مواد مخدر در بستر فضای مجازی خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر در حال رصد فضای مجازی بوده و با متخلفان در زمینه فروش مواد مخدر دربستر فضای مجازی برخورد می‌کند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *