دستگیری عاملان قدرت نمایی در شهر گلسار

در دریافت گزارش مردمی مبنی بر وقوع درگیری خیابانی توام با قدرت نمایی، ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای یکی از شهروندان در سطح شهر گلسار از سوی تعدادی اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: عاملان قدرت‌ نمایی در شهر گلسار توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ساوجبلاغ دستگیر شدند.
علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در دریافت گزارش مردمی مبنی بر وقوع درگیری خیابانی توام با قدرت نمایی، ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای یکی از شهروندان در سطح شهر گلسار از سوی تعدادی اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل مورد نظر مشخص شد در پی اختلاف ملکی، یک نفر از طرفین با اجیر کردن تعدادی اراذل و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شخص دیگر، به دنبال تصرف عدوانی و غصب ملک است.
سلیمانی اظهار کرد: لذا ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با هماهنگی مقام قضائی، ۹ متهم را در این زمینه شناسایی و دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
این مقام مسؤول انتظامی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار کرد: در راستای ایجاد آرامش در بین شهروندان، با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهد شد.

همچنین ببینید

هوای زیرکوه در معرض فوق خطرناک قرار گرفت

براساس سامانه پایش کیفی هوای کشور هم اکنون شاخص کیفی هوا در حاجی آباد زیرکوه به ۵۰۰ رسید و در آستانه فوق خطرناک قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *