دستگیری سارق سیم و کابل مخابراتی

در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل مخابرات در شهرستان “گرمی”، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گفت.فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل مخابرات در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان “گرمی” و کشف ۲۱ فقره سرقت خبر داد.
سردار “جواد تقوی” ۱۰ بهمن در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل مخابرات در شهرستان “گرمی”، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای سارقی حرف های را در این رابطه شناسایی و او را پس از هماهنگی‌ قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سارق در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۲۱ فقره سرقت در شهرستان گرمی اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
سردار تقوی در پایان از شهروندان خواست: همواره نسبت به تردد افراد ناشناس در محلات و روستاهای محل زندگی خود دقت نظر داشته و در صورت مشاهده افراد ناشناس و ترددهای مشکوک علی الخصوص در ساعات پایانی و نیمه شب بلافاصله موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *