دستگیری تیم تروریستی ۸ نفره شب قبل از انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان: در استان ۹۶۹ هزار و ۱۶۴ نفر از مجموع یک میلیون و ۹۱۹ هزار نفر واجد شرایط در دور انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که از این تعداد ۶۵۴ هزار و ۶۳۹ نفر معادل ۶۷.۶ درصد به مسعود پزشکیان و ۲۹۹ هزار و ۶۵۱ نفر معادل ۳۲.۴ درصد به سعید جلیلی رأی دادند.
رئیس ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان گفت: شب قبل از انتخابات تیم تروریستی ۸ نفره توسط نیرو‌های امنیتی استان دستگیر شدند. بخوانید… وزیر اطلاعات‌: دولت عراق بابت اقلیم تضمین داد/ انهدام تیم تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی در غرب کشور روایت وزارت اطلاعات از عملیات خرابکاری اصفهان/ عملیات موساد توسط کومله اجرا شد جزئیات جدید دستگیری تیم تروریستی اسرائیل؛ کشف ۸ بمب بسیار قوی
به گزارش تسنیم، رضا شریفی عصر امروز اظهار داشت: در این مرحله ۹۷۰ هزار و ۱۱ برگ تعرفه در سیستان و بلوچستان مصرف شد و قریب به ۵۱ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.
رئیس ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان افزود: در استان ۹۶۹ هزار و ۱۶۴ نفر از مجموع یک میلیون و ۹۱۹ هزار نفر واجد شرایط در دور انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که از این تعداد ۶۵۴ هزار و ۶۳۹ نفر معادل ۶۷.۶ درصد به مسعود پزشکیان و ۲۹۹ هزار و ۶۵۱ نفر معادل ۳۲.۴ درصد به سعید جلیلی رأی دادند.
وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم، سران طوایف، علما و نخبگان همه و همه در این انتخابات کمک کردند و به معنای واقعی مردم و نظام برنده این انتخابات بودند. ما در روند انتخابات استان حتی یک مورد شکایت نداشتیم و در این راستا از مجموعه عوامل اجرایی و ستاد دو نامزد و مردم استان کمال تشکر را داریم.
شریفی تصریح کرد: مردم با این حضور به معاندین و دشمنان پیام دادند که با لبیک به ندای رهبری با تمام توان پای کار نظام و انقلاب هستند و ما به معنای واقعی قدردان این مردم هستیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: شب قبل از انتخابات تیم تروریستی هشت نفره توسط نیرو‌های امنیتی استان دستگیر شدند و ما قدردان نیرو‌های امنیتی استان در تامین امنیت انتخابات هستیم.
وی گفت: امروز به همت دولت مردمی نقشه راه توسعه در استان آماده است و باید حواسمان باشد اجازه ندهیم هیچ دوگانه‌ای استان را از مسیر پیشرفت و آبادانی خارج کند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *