دستگیری باند 7 دزد مسلح خطرناک در جیرفت

رکنا: باند هفت نفره سارقان مسلح منزل، طلا و جواهرات و احشام در عملیات ‌مأموران پلیس آگاهی شهرستان جیرفت منهدم شد.به گزارش رکنا، سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل، طلا و جواهرات و احشام در سطح شهرستان جیرفت موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و ویژه موفق به شناسایی باند هفت نفره سارقان مسلح شده و متهمان را به صورت نامحسوس تحت رصد و پایش خود قرار دادند.
این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام مأموران انتظامی در فرصت و موقعیت مناسب و طی ٢ عملیات ضربتی و هوشمندانه توانستند هفت نفر از اعضای اصلی این باند و چهار نفر مالخر که در امر خرید طلا و جواهرات و اموال مسروقه نقش به‌سزایی داشته‌اند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه را کشف کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره اینکه ٢ دستگاه خودرو هم در این عملیات کشف شد، گفت: اعضای این باند به ۶ فقره سرقت مسلحانه منزل، طلا و جواهرات و احشام اعتراف کردند که متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی و روانه زندان شدند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *