دسترسی مطلوب مددجویان به خدمات بهزیستی خوزستان باید در اولویت باشد

اهواز – ایرنا – مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: دستیابی مددجویان به خدمات این اداره کل در استان باید در اواویت برنامه ریزی ها قرار گیرد.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بهزیستی خوزستان، مهران کریمیان روز دوشنبه در نشست سلامت اداری بهزیستی خوزستان با موضوع تدوین برنامه های عملیاتی سازمان به منظور ارتقای سلامت اداری اظهار کرد: سلامت اداری اصلی ترین موضوع در سازمانهای دولتی است؛ نظارت و ارزیابی و رصد مستمر فعالیت‌ها، خدمات مراکز و مجموعه های سازمانی از مهمترین عوامل سلامت اداری بوده و پاسخگویی به موقع و صحیح و پیگیری مجدانه درخواست‌های مردمی و مراجعین نیز مهمترین مصداق رعایت حقوق شهروندی است.
وی افزود: تلاش مجموعه های اداره کل بهزیستی خوزستان باید بر این باشد که در بدو مراجعه مددجویان، مشاوره و راهنمایی درستی برای آن ها انجام و مشکلات و درخواست‌ها بررسی تا سپس با انجام اولویت بندی نسبت به رفع مشکلات، اقدام شود.

مدیرکل بهزیستی خوزستان ادامه داد: برنامه های حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در بهزیستی استان به خوبی درحال اجرا بوده اما باید سطح خدمات دهی افزایش یابد زیرا اساس کار در سازمان بهزیستی، رضایتمندی مردم است.

وی با اشاره به محتوای جلسه سلامت اداری بهزیستی استان گفت: عملیاتی کردن برنامه‌های سلامت اداری، برگزاری ۶ جلسه کمیته سلامت اداری، اجرای کامل برنامه های صیانت از حقوق شهروندی، شناسایی گلوگاه‌های فساد خیز یا نقاط آسیب پذیر بهزیستی، شناسایی تخلفات اداری و رسیدگی به آنها، رسیدگی به شکایات گروه هدف سازمان، اطلاع رسانی در خصوص فرآیندها، دستورالعمل‌ها و سامانه‌ها به آحاد جامعه، نظارت دقیق بر مراکز تحت نظارت سازمان، نظارت بر برگزاری مزایده‌ها و مناقصه ها، راهبری جشنواره شهید رجایی و نظارت بر ماده ۹۱ و ۹۲ قانون خدمات کشوری از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.
به گزارش ایرنا، جلسه سلامت اداری بهزیستی خوزستان با موضوع تدوین برنامه های عملیاتی سازمان در جهت ارتقای سلامت اداری در سال ۱۴۰۳ با حضور مدیر کل، معاونین و مسئولین واحدهای بهزیستی استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *