حوادثی همچون کرمان ثمره‌ای جز رسوایی و شکست دشمنان اسلام ندارد

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: برای جریان انسان‌کش و کودک‌کش این اتفاقات چه ثمره‌ای جز رسوایی، شکست و پوچ‌شدن دارد؟به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، مهدی عباسی در دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ریزش ساختمان در تهران به دلیل گودبرداری و جان باختن دو شهروند تهرانی، اظهار کرد: شهرداری مناطق جهت جلوگیری از فروریزش ها و فرونشست ها، برای گودبرداری ها ملاحظات قانونی لازم را داشته باشند.
وی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، یادآور شد: برای جریان انسان کش و کودک کش این اتفاقات چه ثمره ای جز رسوایی، شکست و پوچ شدن دارد؟ میلیاردها دلار سرمایه هالیوودی و رسانه ای در طول سه ماه در میدان عمل خود را نشان داد و رسوا شد و امروز خون کودکان مظلوم جهان از غزه تا لبنان، یمن، عراق و کرمان حکایت از این دارد که خونخواران و ظالمان رفتار مشترک دارند.
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران هم با اشاره به تظاهرات چند کیلومتری مردم در دانمارک برای دفاع از مردم فلسطین، یادآور شد: این به بهای ریخته شدن خون پاک شهدای غزه است و امیدواریم شاهد پیروزی نهایی آنها باشیم.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *