حمله خونین به مرد جوان توسط 2 شرور اجیر شده در اصفهان + جزییات

حوادث رکنا: رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲ نفر که یک شهروند را با سلاح سرد مورد ضرب و جرح قرار داده بودند خبر داد.به گزارش رکنا، سرهنگ مسعود طُریفی در این خصوص اظهار داشت: خرداد ماه امسال یک شهروند اصفهانی توسط ۲ فرد شرور مورد ضرب و جرح قرار گرفته که منجر به مجروح شدن وی و انتقال او به بیمارستان شد.
وی افزود: پس از تنظیم شکایت از سوی شاکی موضوع شناسایی و دستگیری ضاربان در دستور کار ماموران کلانتری ۲۰ شهرستان اصفهان قرار گرفته و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی که با شاکی اختلاف حساب داشته ۲ نفر از افراد شرور را اجیر کرده تا او را مورد ضرب و جرح قرار دهند و آنها نیز فرد مذکور را با ضربات متعدد چاقو از ناحیه کتف و کمر او را مجروح و سپس از محل متواری می‌شوند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه متهمان هیچ ردّی از خود برجا نگذاشته و هیچ سرنخی از آنان وجود نداشت در نهایت پس از چندین ماه هر دو فرد ضارب توسط ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه متهمان با صراحت به جرم خود اقرار کردند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *