حفظ کرامت مددجویان اولویت هوشمندسازی کمیته امداد است

معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: حفظ منزلت و کرامت جامعه هدف کمیته امداد، علاوه بر تکلیف سازمانی و هویتی، اولویت اصلی قدم گذاشتن در مسیر هوشمندسازی است.
حسین خدرویسی، در بازدید از غرفه کمیته امداد در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، با تاکید بر ضرورت فرهنگی و اجتماعی مددجویان، افزود: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند که باید حفظ منزلت آنان سرلوحه همه کارگزاران امداد باشد.
وی تاکید کرد: حوزه حمایت و سلامت خانواده، بال عاطفی و خدمت‌رسانی نهاد مقدس کمیته امداد است که می‌تواند چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ اقتصادی بر زندگی مددجویان اثرگذار باشد.
معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: جامعه هدف ما بیش از هر چیز دیگری نیازمند ارتقای کرامت اجتماعی است که این مساله در دریافت خدمات باید به بهترین نحو ظهور یابد.
خدرویسی تصریح کرد: کار بزرگ و تحولی که در ساختار و سازمان امداد انجام شد، موضوع استقرار سامانه سها و هوشمندسازی فعالیت‌ها و خدمات بود که این کار اثرگذار و اث بخش باعث شد تا ما در حوزه خدمت‌رسانی هم بتوانیم عدالت توزیعی داشته باشیم.
وی، وجه شفافیت در خدمات را از دیگر ویژگی‌های هوشمندسازی امداد عنوان کرد و گفت: شفافیت در عمل و خدمت‌رسانی به مددجویان توانسته است سرعت را نیز در خدمات توسعه دهد.
معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد تاکید کرد: هوشمندسازی خدمت‌رسانی باعث شده که مددجویان ما حداقل ضرورت حضور به واحد‌های تابعه امداد در استان‌ها و شهرستان‌ها را داشته باشند. همچنین باعث ارتقای منزلت جامعه هدف شده و از اتلاف وقت آنان جلوگیری می‌کند.
خدرویسی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر داده‌های آماری کمیته امداد به مدد سامانه‌های هوشمند و دیجیتال ۱۰۰ درصد به روز و کاملاً قابل اتکا است و کمترین میزان انحراف را در آن شاهد هستیم.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *