حضور مردم در انتخابات، دشمنان را ناامید کرد

رییس دیوان عالی کشور گفت: ان‌شاءالله منتخب مردم بعد از تایید انتخابات از سوی شورای نگهبان و تنفیذ مقام معظم رهبری بتواند در حل مشکلات کشور و استفاده از همه ظرفیت‌ها موفق و مؤید باشد.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفرمنتظری ضمن تقدیر از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: طبقات مختلف جامعه با حضور پرشور خود در دوره دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، دشمنان این مرز و بوم را ناامید کرده و ان‌شاءالله منتخب مردم بعد از تایید انتخابات از سوی شورای نگهبان و تنفیذ مقام معظم رهبری بتواند در حل مشکلات کشور و استفاده از همه ظرفیت‌ها موفق و مؤید باشد.
منتظری  با اشاره به مصوبات کارگروه‌های تخصصی عنوان کرد: در رسیدگی به پرونده‌های خاص هر کجا نیاز به برگزاری جلسات کارشناسی با حضور ضابطین و کارشناسان مربوطه بود از این فرصت در جهت احقاق حق مردم و اجرای عدالت استفاده کنیم.
منتظری گفت: در آستانه ماه پیروزی خون بر شمشیر ماه محرم الحرام هستیم و بر همه ما لازم است که به سهم خود شعائر حسینی را زنده نگه داریم. رییس دیوان عالی کشور گفت: ان شاءالله بتوانیم در این ماه به کسب معرفت بپردازیم همانگونه که امام راحل فرمودند هر چه داریم از محرم و صفر است و انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت حسینی و عاشورای سیدالشهداء است و ان‌شاءالله زمینه ساز ظهور امام عصر علیه السلام باشیم.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *