جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود/ انفجار صحت ندارد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با تکذیب وقوع انفجار در حادثه ظهر امروز تصریح کرد که آتش‌سوزی شرق تهران ارتباطی به پایانه شرق تهران ندارد و فعالیت این پایانه به صورت معمول در حال انجام است
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره جزئیات حادثه امروز شرق تهران گفت: ظهر امروز در ساعت 13:02 یک حادثه آتش سوزی در پروژه ای واقع در بزرگراه یاسینی نرسیده به بیمارستان شهید لواسانی به مرکز اعلام شد که بالافاصه، 3 ایستگاه به محل اعزام شد.
ملکی با رد شایعه وقوع حادثه در کانکس افزود: این حادثه در اتاق های محل استراحت برخی کارگران به وقوع پیوست. در این حادثه 6 کارگر که از اتباع غیر ایرانی بودند به دلیل آتشی که در دهنه ورودی اتاق رخ داده بود جان باختند و خوش بختانه یک نفر توانسته بود خودش زنده بیرون بیاید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه این حادثه در پایانه شرق رخ نداده و محل وقوع حادثه با پایانه چند کیومتر فاصه دارد تصریح کرد: پایانه شرق بدون هیچ خللی فعالیتش ادامه دارد و این موضوع صحت ندارد.
وی همچنین وقوع انفجار در این حادثه را تکذیب کرد و گفت: برآورد اولیه نشان می دهد که این افراد در حال پخت غذا روی اجاق دو شعله در اتاق حدود 10 متری خود که دارای موکت، پتو  و لباس است، بودند که این آتش سوزی اتفاق افتاده است.
ملکی در پایان افزود: با ورود عوامل آتش نشانی از سرایت آتش به اتاق های همجوار جلوگیری شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *