جزییات مسمومیت دختران دانشجوی تهرانی

جزییات مسمومیت دختران دانشجوی تهرانی

52 نفر در خوابگاه دخترانه پیشوا به دلیل مصرف کنسرو مسموم شدند. تیم‌های اورژانس 41 نفر را به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا، محمد اسماعیل توکلی، رئیس سازمان اورژانس استان تهران، در روز جمعه 5 بهمن ماه 1403 در گزارشی اعلام کرد که حوالی ساعت ۱۸:۵۲ بعدازظهر، اورژانس استان تهران از وقوع مسمومیت غذایی در یک خوابگاه دانشجویی دخترانه در پیشوا مطلع شد.

بر اساس این گزارش، به محض دریافت این خبر، 7 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و 3 دستگاه خودروی فرماندهی عملیات به محل حادثه اعزام شدند. در نتیجه این حادثه، 52 نفر به دلیل مصرف کنسرو مسموم دچار مشکلات جدی شدند.

کارشناسان اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی اولیه، 11 نفر را در محل حادثه مداوا کرده و 41 نفر دیگر را به بیمارستان‌های شهید ستاری، ۱۵ خرداد و شهید مفتح منتقل کردند

Check Also

دستگیری قاچاقچی هروئین در شمال تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: سوداگر مرگ با ۱۵ کیلو هروئین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *